Vés enrere Mor Nacho Dualde, gerent d’ESCI-UPF els darrers tretze anys

Mor Nacho Dualde, gerent d’ESCI-UPF els darrers tretze anys

La seva dedicació i lideratge han estat molt importants per tirar endavant projectes com el grau en Negocis i Màrqueting Internacionals o el nou pla estratègic de la institució.

14.12.2021

Nacho Dualde, gerent d’ESCI-UPF, va morir ahir, 13 de desembre, a l’edat de 47 anys. Va ser alumne de la primera promoció d’ESCI-UPF i després de deu anys treballant en l’àmbit de l’expansió internacional en diverses empreses de moda, va tornar al centre adscrit de la Universitat per ocupar el càrrec de gerent, posició que ha ostentat els darrers tretze anys.

La captació de talent i la voluntat d’acostar els valors d’ESCI-UPF als joves han estat dues de les seves principals preocupacions. La seva dedicació i lideratge han estat molt importants per tirar endavant el canvi del Graduat Superior en Comerç Internacional al grau en Negocis i Màrqueting Internacionals, el llançament i consolidació del grau en Bioinformàtica i, en l’últim període i juntament amb el director, Albert Carreras, el disseny del pla estratègic que ha de marcar el recorregut d’ESCI-UPF en els propers anys. També va ser l’impulsor de la Unitat d’Igualtat i del Servei d’Inclusió del centre.

La direcció de la UPF vol remarcar el seu altíssim sentit institucional i l'entusiasme amb què, en tot moment, s'ha implicat en els objectius estratègics de la Universitat.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació