Vés enrere Es gradua la quinzena promoció de la UPF

Es gradua la quinzena promoció de la UPF

Prop de mil graduats pertanyents a divuit titulacions diferents van participar a l'acte acadèmic de graduació dels estudis de grau, que es va celebrar al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella.
14.12.2008

El 13 de desembre va tenir lloc al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella l'acte acadèmic de graduació dels estudis de grau. Prop de mil graduats pertanyents a 18 titulacions diferents, acompanyats pels seus familiars i amics, van recollir el diploma acreditatiu de la fi dels seus estudis. Amb la promoció 2008, ja són quinze les que han sortit de les aules de la UPF, des de l'any 1994.

L'acte, organitzat amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, es va celebrar en tres sessions (12.00, 16.00 i 19.30 hores), presentades per quatre periodistes vinculats a la Universitat: la primera sessió va estar conduïda per Núria Coll, graduada per la UPF, i pel professor Eduard Boet; la segona, per Salvador Alsius, i la tercera, per Carles Pérez, ambdós també docents de la UPF.

A la primera sessió, van participar els graduats de les llicenciatures en Comunicació Audiovisual, Periodisme, Humanitats, Traducció i Interpretació, Lingüística i Biologia, i les enginyeries tècnica i superior en Informàtica i Telecomunicació. A la segona sessió, els graduats van correspondre a les llicenciatures en Dret, Ciències del Treball, Ciències Polítiques i de l'Administració, a la diplomatura en Relacions Laborals i a la doble diplomatura en Ciències Empresarials i Relacions Laborals. Finalment, a la sessió del vespre, els graduats que hi van prendre part pertanyien a les llicenciatures en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, i a la diplomatura en Ciències Empresarials.

El rector Josep Joan Moreso lliurant el diploma a un dels graduatsCada sessió va constar de les parts següents: actuació del Cor de la UPF; lliurament dels premis extraordinaris de fi d'estudis i dels diplomes als diferents graduats; parlament d'un graduat en representació de la promoció 2008; parlaments de la presidenta del Consell Social, Núria Basi, i del rector, Josep Joan Moreso, i cloenda, amb una nova peça coral. Finalment, l'Associació d'Antics Alumnes de la UPF va oferir una copa de cava a tots els assistents.

Pla general dels graduats al pati de Roger de LlúriaLes tres lliçons de graduació van anar a càrrec d'Olga Valverde, Maria Teresa Castiñeira i Albert Carreras, catedràtics dels departaments de Ciències Experimentals i de la Salut; Dret,  i Economia i Empresa de la UPF, respectivament. (A la imatge, el rector Josep Joan Moreso, enmig de Núria Basi i María Morrás, vicerectora de Postgrau, Doctorat i Relacions Internacionals, lliurant el diploma a una de les graduades).

> Parlament del rector Josep Joan Moreso ( document en arxiu pdf, 4 pàgs)

> Parlament de la presidenta del Consell Social, Núria Basi ( document en arxiu pdf, 3 pàgs)

> Lliçó de graduació d'Olga Valverde ( document en arxiu pdf, 3 pàgs)

> Lliçó de graduació de M. Teresa Castiñeira ( document en arxiu pdf, 4 pàgs)