Vés enrere Graduació de la promoció 2009 de màsters i doctorats

Graduació de la promoció 2009 de màsters i doctorats

Prop de 200 graduats de màsters oficials i nous doctors de la UPF han recollit el seu diploma en l'acte acadèmic de graduació, que ha inclòs una lliçó a càrrec de Lluís Ferrer, exrector de la UAB.
06.07.2009

Una graduada recollint el diploma de mans del rector Josep Joan MoresoProp de 200 nous doctors i graduats de màsters oficials, corresponents a la promoció 2009, acompanyats dels seus familiars i amics, han participat en la tercera edició de l'acte acadèmic de graduació de màsters oficials i doctors, que ha tingut lloc avui, 7 de juliol, a partir de les 20.00 hores, a l'auditori del campus de la Ciutadella de la Universitat.

La part principal de l'acte ha estat la lliço de graduació, que sota el títol " Of mice and men: reflexions sobre l'ètica de l'experimentació amb animals" (document PDF, 176 Kb), ha impartit Lluís Ferrer, exrector de la UAB.

La resta del programa ha inclòs les parts següents: lliurament dels diplomes commemoratius als nous doctors i graduats; lliurament dels premis del Centre de Supercomputació de Catalunya (CESCA) a les tres tesis doctorals de la UPF que han estat més consultades durant el curs 2007-2008 al servei Tesis Doctorals en xarxa (TDX); parlament d'un graduat, en nom i representació de la promoció 2009, i finalment, parlament i cloenda de l'acte, a càrrec del rector.

El parlament de cloenda del rector ( document PDF, 81 Kb), pronunciat en tres idiomes, ha començat amb una referència al caràcter internacional de l'acte, ja que els prop de sis-cents graduats de màsters oficials i doctors de la promoció 2009 procedeixen de més de cinquanta països diferents. "La vostra presència a la universitat ens enriqueix i encoratja la nostra inequívoca voluntat de ser una universitat oberta al món, present a la societat global de la qual formem part", ha dit Josep Joan Moreso. Lluís Ferrer pronunciant la lliçó de graduació

Seguidament el rector ha expressat el desig que els nous graduats continuïn la seva vinculació amb la UPF a través del Programa UPF Alumni i els ha animat a formar-ne part.

Després de felicitar a tots els graduats per haver acabat amb èxit els seus estudis, Josep Joan Moreso ha tancat la seva intervenció amb aquestes paraules: "féu que el vostre talent esdevingui una eina per fer més lliures i més iguals les nostres societats contemporànies, per fer més accessible l'ideal d'una societat de persones igual de lliures i que se sentin iguals".

Aspecte de l'auditori del campus de la Ciutadella durant l'acte