Vés enrere Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya "Jo em vacuno"

Les universitats públiques catalanes engeguen la campanya "Jo em vacuno"

Al punt de vacunació sense cita prèvia ubicat a la sala d'exposicions del campus de la Ciutadella s'han administrat, fins ara, més de dues-centes dosis de Pfizer. Aquest punt de vacunació seguirà obert aquesta setmana, els dies 5 i 6 d'octubre, entre les 11.00 i les 15.00 hores.
04.10.2021

La vacunació contra la Covid-19 té com a objectiu assolir la immunitat de grup que permetrà posar fi a la pandèmia. A través d'un vídeo, els rectors i la rectora de les universitats públiques catalanes fan una crida a la comunitat universitària (estudiants, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis)  a vacunar-se i conscienciar-se sobre la importància de la vacunació massiva a través de l'eslògan "Jo em vacuno per la salut de tothom".

El vídeo circularà a través de les diverses universitats del sistema públic català per tal de fomentar la vacunació dins dels centres i diversos campus del territori i se suma al llistat d’iniciatives que les universitats estan prenent per seguir ajustant-se al nou context general produït per la Covid-19.

Al punt de vacunació sense cita prèvia ubicat a la sala d'exposicions del campus de la Ciutadella s'han administrat, fins ara, més de dues-centes dosis de Pfizer. Aquest punt de vacunació seguirà obert aquesta setmana, els dies 5 i 6 d'octubre, entre les 11.00 i les 15.00 hores.

Per a més informació

Notícia publicada per: