Vés enrere Es gradua la catorzena promoció de la UPF

Es gradua la catorzena promoció de la UPF

16.12.2007

L'edifici Roger de Llúria del campus de la  Ciutadella va ser per tercera vegada l'escenari de l' acte acadèmic de graduació 2007 dels estudis de grau, corresponent a la catorzena promoció de la UPF, que va tenir lloc el dissabte, 15 de desembre.

Prop de 1.000 graduats de divuit titulacions diferents, acompanyats pels seus familiars i amics, van recollir el diploma acreditatiu de l'acabament dels seus estudis.

L'acte, organitzat amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, es va celebrar en tres sessions (12.00, 16.00 i 19.30 hores), les dues primeres presentades per Eduard Boet, professor del Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual, i la tercera, pel periodista Carles Pérez.

Cada sessió va constar de les parts següents: lliçó de graduació; actuació del Cor de la UPF; lliurament dels premis extraordinaris de fi d'estudis i dels diplomes als diferents graduats; parlament d'un graduat en representació de la promoció 2007; intervenció d'un membre del Consell Social ( Conxa Oliu, presidenta de la Comissió Econòmica, en la primera  sessió, i Carles Castells, president de la Comissió Acadèmica, en les altres dues); parlament del rector, Jose p J oan Moreso, i cloenda, amb la interpretació del tradicional Gaudeamus Igitur, per part del Cor.

Seguidament, l'Associació d'Antics Alumnes de la UPF va oferir una copa de cava a tots els assistents.

Enguany, les tres lliçons de graduació van anar a càrrec, respectivament, dels professors de la UPF Vicente López, catedràtic de Ciències de la Computació i Intel·ligència Artificial, amb "Una clase en el umbral"; Jacint Jordana, catedràtic de Ciència Política i de l'Administració, que va pronunciar "El temps de l'experiència comença..." i Helena Ramalhinho, docent del Departament d'Economia i Empresa. sota el títol "Què aporten els estudiants a la Universitat?".