Vés enrere Es gradua la tretzena promoció de la UPF

Es gradua la tretzena promoció de la UPF

17.12.2006

El dissabte 16 de desembre la tretzena promoció de la UPF va celebrar la seva graduació al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella, un escenari que s'estrenava l'any passat en substitució del Palau de la Música Catalana. Prop de 1.000 graduats de dinou titulacions diferents van recollir el diploma acreditatiu de l'acabament dels seus estudis, entre els quals hi ha la primera promoció d'alumnes dels Estudis d'Enginyeria de Telecomunicació. (a la imatge, graduats durant la cerimònia d'enguany).

L' acte acadèmic de graduació, organitzat amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, es va dividir en tres sessions (12.00, 16.00 i 19.30 hores), la primera presentada per Salvador Alsius, degà dels Estudis de Periodisme, la segona per Eduard Boet, professor del Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual de la Universitat i periodista de Televisió de Catalunya, i la darrera per Carles Pérez, professor del mateix departament i presentador del programa La solució, de Catalunya Ràdio.

Cada sessió va incloure les parts següents: lliçó de graduació; lliurament dels premis extraordinaris de fi d'estudis i dels diplomes commemoratius de la graduació; intervenció d'un graduat en representació de la promoció 2006 (una novetat d'aquesta edició); parlaments de la presidenta del Consell Social de la UPF, Mercè Sala, i del rector, Josep Joan Moreso, i cloenda, amb l'actuació del Cor de la Universitat, que va interpretar el tradicional Gaudeamus Igitur. En acabar la sessió, l'Associació d'Antics Alumnes de la UPF va oferir una copa de cava a tots els assistents.

Enguany les lliçons de graduació de cadascuna de les tres sessions van anar a càrrec, respectivament, de Marc Carrillo, catedràtic de Dret Constitucional de la UPF; Jordi Camí, catedràtic de Farmacologia de la UPF i director general del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, i Xavier Calsamiglia, catedràtic de de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica i director del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat.