Vés enrere Mesures excepcionals per als exàmens del segon trimestre del curs 2019-2020 previstos per al període 18-28 de març

11.03.2020

Atesa la situació creada per l’epidèmia de la COVID-19, i davant l’alta probabilitat que durant els pròxims dies calgui adoptar mesures que puguin afectar el desenvolupament habitual d’un període d’exàmens, la UPF ha decidit suspendre el caràcter presencial dels exàmens previstos entre el 18 i el 28 de març.

S’estableix un sistema alternatiu per a l’avaluació del segon trimestre, que consisteix a ajornar els exàmens presencials o bé a substituir-los per activitats avaluables no presencials. Cada centre concretarà el seu sistema alternatiu i n’informarà els estudiants a través del Campus Global a partir del divendres 13 de març.

Conseqüentment, seguint el calendari del curs acadèmic previst, no es desenvoluparan activitats docents als campus de la UPF durant aquestes dates.

La informació actualitzada sobre l’evolució de la situació a la UPF està disponible a la web de la Universitat (https://www.upf.edu/).

Per a més informació

Notícia publicada per: