Vés enrere La UPF crea la seva primera carpeta col·laborativa a partir d’un centenar d’aportacions dels seus estudiants

El disseny de la nova carpeta, que ja s’està repartint als estudiants de nou accés durant el procés de matrícula, s’ha fet a partir de dibuixos, il·lustracions i frases que descriuen la vida universitària.

16.07.2019

La primera carpeta col·laborativa de la Universitat Pompeu Fabra, amb un disseny creat a partir de  les aportacions fetes per un centenar d’estudiants, consistents en dibuixos, il·lustracions i frases que descriuen la vida universitària, ja ha començat a circular.

Entre els elements gràfics que conté la carpeta, trobem cites cèlebres, dibuixos amb referències als campus de la UPF i a Barcelona, hashtags, noms d’associacions i equips esportius de la Universitat, paraules de la Pompeupèdia i missatges i lemes diversos.

El disseny de la carpeta està fet a partir de dibuixos, il·lustracions i frases que descriuen la vida universitària

El procés de recollida de les aportacions va tenir lloc durant el passat mes d’abril, en tres punts diferents, un per cada campus de la Universitat. A partir del material recollit, l’àmbit d’Imatge Corporativa i Serveis Gràfics de la Unitat de Comunicació i Projecció Institucionals de la UPF va crear un disseny original.

Les noves carpetes han començat a lliurar-se als estudiants de nou accés que aquests dies han iniciat el procés de matrícula, que s’allargarà fins al proper mes de setembre, i també les rebran els estudiants internacionals que facin una estada a la Universitat el proper curs.

Entre els participants, se sortejaran diverses carpetes i un val de 100 euros de l’Òptica Universitària.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació