Vés enrere L’associació Pompeu Farra ja ha donat un total de 45.000 euros al Programa UPF d’ajuts a l’estudi

La donació que l’associació d’estudiants de la Universitat ha fet enguany per ajudar persones amb problemes econòmics per continuar la carrera ha estat de 10.000 euros.

10.07.2018

L’Associació d’estudiants Pompeu Farra va lliurar a la Universitat un xec de 10.000 euros, uns diners provinents de l’excedent econòmic de les seves activitats organitzades aquest curs 2017-2018. Els diners donats serviran per finançar el Programa UPF d’ajuts a l’estudi (situacions sobrevingudes i complement beca equitat)

Pablo Pareja, vicerector per a projectes d’acollida, participació i acompanyament d’estudiants, va recollir-los en el decurs d’un acte simbòlic que va tenir lloc a finals de juny al campus de la Ciutadella. Amb aquesta donació, que l’associació lliura anualment de manera consecutiva des de fa quatre anys, la suma total de diners donats puja a 45.000 euros (amb tres donacions de 10.000 euros i una de 15.000).

El fons complementa altres beques existents i s'adreça a estudiants amb dificultats per continuar els seus estudis

Aquest fons d’ajuts, creat l’any 2013, complementa altres beques existents i s’adreça als estudiants de la Universitat amb dificultats per continuar els seus estudis per impossibilitat d’assumir el cost de la matrícula. S’emmarca en el compromís adquirit per la UPF, dins el seu programa de Responsabilitat Social, que no hi hagi cap estudiant que hagi de deixar la carrera per motius econòmics.

L’Associació Pompeu Farra, és una entitat sense ànim de lucre reconeguda per la Generalitat de Catalunya i que a la UPF que destina els beneficis dels esdeveniments lúdics que organitza a promoure i subvencionar activitats a favor de la socialització i la cohesió de la comunitat universitària. Aquest curs, a més de les festes universitàries habituals, va organitzar (conjuntament amb el Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària) els tornejos mixt de vòlei platja, de bàsquet 3x3 i de futbol 7, a més d'una esquiada popular.