Vés enrere Torna la UPFeina, una oportunitat per acostar els estudiants al món laboral

Torna la UPFeina, una oportunitat per acostar els estudiants al món laboral

La fira d’ocupació de la Universitat va tenir lloc el 7 de febrer al campus de la Ciutadella, amb prop de 70 empreses participants. Professionals de recursos humans d’empreses i institucions van rebre candidatures dels estudiants i van resoldre els seus dubtes.
08.02.2018

La fira UPFeina va tornar un any més a la Universitat per convertir-se en el punt de trobada entre els estudiants i els graduats que es volen incorporar al món laboral i les empreses i institucions que busquen nous professionals titulats. Va tenir lloc el 7 de febrer, de 10:00 a 18:00 hores, al pati de l’edifici Roger de Llúria i al vestíbul de l’auditori del campus de la Ciutadella.

Van ser presents a la fira un total de 48 empreses i 17 institucions i altres entitats. Aquest any es van incorporar per primera vegada nou empreses: Airning, Allen & Overy, Celsa Group, Gesdocument, Grifols,  Grupo ISS, Leroy Merlin, Mazars Auditories i Suez.  Repetint l’experiència de l’any passat, es va mantenir “l’espai verd” amb entitats del tercer sector (cooperatives i ONG) que venen a buscar el millor talent UPF.

Entre els actes programats per la fira va destacar l’activitat Comunica’t bé i troba feina, on membres de Barcelona Activa van explicar com millorar i desenvolupar les habilitats comunicatives verbals i no verbals per trobar feina.

També es va fer la xerrada “Emprendre en una era digital: innovant en sectors tradicionals”, a càrrec dels dos guanyadors de les últimes edicions del “Programa Yuzz Jóvenes Emprendedores” de la UPF. Van compartir la seva experiència en el programa i la seva visió sobre l’emprenedoria amb la finalitat de revolucionar sectors tradicionals.

En aquesta edició,  la sessió sobre oportunitats a l’estranger va comptar amb la presència de Marta  Puig-Samper, que ha treballat durant vuit anys en institucions públiques i privades a l’estranger i que va explicar com abordar amb èxit una recerca de feina en l’àmbit internacional.

Com a novetat i amb la voluntat d’adaptar la fira als nous temps i a les noves formes de comunicar-se, l’Elevator-Pitch es va fer de manera prèvia i virtual. Es tracta de micropresentacions de no més d’un minut i mig de les empreses participants per donar-se a conèixer. Els vídeos estan disponibles al canal de Youtube de la Universitat.

> Vídeo de l'edició 2018 publicat al canal Youtube de la UPF

> Galeria d'imatges publicada a Flickr