Vés enrere Sorteig dels membres de la comissió de selecció dels concursos de dues places de catedràtic(a) d'universitat (promoció interna), perfil Dret del Treball i de la Seguretat Social (08.04.24)

03.04.2024

En compliment de la regulació dels Concursos de Provisió de Places de Personal Docent i Investigador es convoca l'acte públic de sorteig dels membres de la comissió de selecció dels concursos de dues places de Catedràtic/a d'Universitat (promoció interna), perfil Dret del Treball i de la Seguretat Social, proposades pel Departament de Dret.

El procediment del sorteig es pot consultar aquí.

El professorat i personal investigador susceptible de ser escollit en aquest sorteig es pot consultar aquí.

Dilluns 8 d'abril de 2024

17.00 h

Sala de reunions 40.149. Campus de la Ciutadella (Carrer Ramon Trias Fargas 25-27)

Segueix-nos a twitter