Vés enrere Alumni de la UPF, premiats per l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona

Alumni de la UPF, premiats per l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona

Gemma Villabí, Xavier Pajuelo, Luis Jesús Fernández, Roger Barat i Júlia Vizcaino han estat guardonats en diferents categories del Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona.

25.02.2021

Cinc estudiants del Màster en Advocacia de la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) han guanyat el Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona. El lliurament del guardó, organitzat per l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB), el Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona (GAJ Barcelona) i Alter Mútua dels Advocats, va tenir lloc el passat 11 de febrer, després d’endarrerir-se la cerimònia degut a la situació sanitària.

Aquests premis, que volen recompensar l'esforç i la vocació dels estudiants de Dret en la seva carrera per accedir a l'Advocacia, premien la seva excel·lència acadèmica, posant el focus, sobretot, en els seus treballs de fi de màster (TFM).

Júlia Vizcaino, alumni del doble grau en Dret i ADE/Economia, va ser guardonada en la categoria de Dret Civil-Mercantil. També va ser premiada Gemma Villalbí, en la categoria de Dret Laboral. La seva tesi va consistir a realitzar un dictamen jurídic sobre un cas pràctic relacionat amb un conflicte entre sindicats.

Xavier Pajuelo, alumni dels graus en Dret i Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció, va guanyar el premi a millor TFM en Dret Penal. Consistia en un dictamen jurídic sobre un cas d'una empresa familiar en la qual s'havien comès conductes delictives.

D’altra banda, Roger Barat, alumni del doble grau en Dret i ADE/Economia, va ser premiat en la categoria de Millor carrera acadèmica. En aquesta categoria va ser finalista Xènia Egea, també alumni del grau en Dret. A més a més, Luis Jesús Fernández, alumni del grau en Dret, va obtenir el guardó per la Millor Qualificació d'Accés a la Professió d'Advocat; mentre que Laura Herrerías Castro, també alumni de Dret, va ser la finalista de la categoria.

El Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Catalunya es concedeix als millors expedients i millors treballs de fi de màster (TFM) en els àmbits del dret penal, civil-mercantil, laboral i administratiu dels alumnes que han cursat el Màster d'Accés a l'Advocacia. Entre les universitats que imparteixen el màster trobem la Universitat de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, a través de la UPF Barcelona School of Mangament, la Universitat Abat Oliva i Esade. La dotació inclou els drets de col·legiació i un any de quotes a l’ICAB i l'alta com a mutualista en Alter Mútua, així com una bonificació econòmica.

Per a més informació

Notícia publicada per: