Vés enrere La professora Mireia Artigot, Teaching Fellow del programa Europaeum de la Universitat d'Oxford (2020-2022)

La Universitat Pompeu Fabra forma part de l'Europaeum Scholars Programme
16.12.2020

El Programa d’Estudis Europeus és un programa de formació de nivell mundial que s’acompanya d’un doctorat existent. Està dissenyat per a aquells estudiants excepcionals que tenen la capacitat i el desig de configurar el futur d’Europa per a millor. Té una durada de dos anys al costat dels estudis de doctorat existents de Scholars i és multidisciplinari, multi-universitari i multi-local i se centra en la política europea contemporània.

Mireia Artigot Golobardes és investigadora Ramon y Cajal a la Facultat de Dret de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i professora afiliada al Departament d’Economia de la UPF i a l’ESCI-International Business UPF. És llicenciada en Dret per la UPF i llicenciada en Economia per la UPF i va obtenir un LLM i un JSD (Juris Science Doctor) a la Cornell Law School (Ithaca, Nova York, EUA). Advocada del col·legi d'advocats de Barcelona (col·legiada 39.954) i advocada en l'estat de Nova York (col·legiada 4.775.474).

La seva investigació se centra en l’anàlisi econòmica de la llei des d’una perspectiva comparada, amb un èmfasi especial en les implicacions legals de les interrupcions derivades de les estructures econòmiques de la xarxa, amb especial atenció als reptes globals dels contractes de consumidors, particularment en els contractes financers dels consumidors, la llei delictiva, responsabilitat sobre productes i dret contractual amb perspectiva europea.

Continguts relacionats:

>> Europaeum Teaching Fellows

>> Un estudiant del programa de doctorat en Dret seleccionat en la convocatòria de l'"Scholars Europaeum Programme"