Vés enrere La Universitat Pompeu Fabra obté per segon any consecutiu diversos reconeixements en la competició Moot Madrid 2020

29.04.2020

L’equip de la Facultat de Dret de la Universitat Pompeu Fabra que ha participat en la reconeguda competició d'arbitratge comercial internacional i dret mercantil (el “Moot Madrid”), organitzada per la Universidad Carlos III i la UNCITRAL, ha obtingut diversos reconeixements. En aquesta edició han participat 37 universitats diferents (13 espanyoles i 24 estrangeres).

Els alumnes que han representat a la Universitat Pompeu Fabra són Néstor Peña, Guillem Ulier, Guillem Gómez, Víctor Vecino, Jordi Cerdá, Alba Sánchez-Reyes i Floriane Sement. L’equip ha estat tutoritzat pel professor i advocat Ferran Cerdá, Catedràtic de Dret Mercantil, i pels advocats del despatx Cuatrecasas Carlos Vidal, Marina Ferrer i Ana Fernández.

La Universitat ha obtingut el primer premi al millor escrit de contestació a la demanda i una menció d’honor al premi al millor escrit de demanda. Els escrits de demanda i contestació elaborats pels equips participants són avaluats per cinc àrbitres diferents. Els escrits amb la puntuació més elevada són remesos a una comissió de qualitat –integrada per diferents professors especialitzats i altres professionals de reconegut prestigi en la matèria–, la qual escull els escrits premiats. Ambdós escrits de demanda i contestació presentats per l’equip de la Universitat Pompeu Fabra han estat reconeguts per aquesta comissió de qualitat avaluadora.

Degut a la situació excepcional provocada per la pandèmia del COVID-19, les rondes orals, que havien de tenir lloc del 20 al 24 d’abril de 2020 a Madrid, no van poder-se celebrar presencialment, sinó que van tenir lloc en format virtual. No obstant, i ateses les dificultats que això suposava per la preparació de l’equip i vetllant sempre per la salut dels seus integrants, la Universitat va decidir, seguint el criteri de moltes altres universitats, participar únicament en la fase escrita.

Podeu consultar la relació de premiats al següent link de la competició Moot Madrid: http://www.mootmadrid.es/2020/portada/portada-2020/attachment/premiados-moot-madrid-2020/