Vés enrere El 16 de novembre tindrà lloc la 12a edició de la UPFeina

El 16 de novembre tindrà lloc la 12a edició de la UPFeina

UPFeina és el punt de trobada entre els estudiants i els graduats que volen incorporar-se al món laboral i les empreses i institucions que cerquen nous professionals titulats. UPFeina promou l'intercanvi de coneixement directe i personal entre els mons acadèmic i laboral  i actua com a mitjà de promoció de les entitats participants, a la vegada que  facilita la inserció laboral dels estudiants i dels graduats de la Universitat.
21.10.2016

UPFeina  és el punt de trobada entre els estudiants i els graduats que volen incorporar-se al món laboral i les empreses i institucions que cerquen nous professionals titulats. UPFeina promou l'intercanvi de coneixement directe i personal entre els mons acadèmic i laboral   i actua com a mitjà de promoció de les entitats participants, a la vegada que  facilita la inserció laboral dels estudiants i dels graduats de la Universitat.

Arrow UPFeina celebra el seu desè aniversari amb rècord d'entitats participants