Vés enrere Arriben més activitats SKILLS UPF!

Arriben més activitats SKILLS UPF!

21.10.2016

Skills UPF

SKILLS El programa Skills UPF ofereix tallers i sessions grupals adreçats als estudiants i graduats que volen orientar la seva carrera professional, buscar feina o desenvolupar competències clau per assolir l'èxit professional.

imatges juntes web alineades

NOVETAT: Ara les nostres activitats et permetran sol·licitar reconeixement de crèdits!

[+] Informa't

1credit_skills_logo

AGENDA activitats SKILLS UPF. [+] Sincronitza't amb el  GOOGLE CALENDAR

Descarrega't la APP Eventum UPF i no et perdis cap activitat!     [+]  APP Eventum   eventum

Les activitats es programaran trimestralment. En breu trobareu algunes novetats per al 3r trimestre.

Aquestes activitats s'emmarquen dins de la  Xarxa Universitària per a l'Ocupació dels i les joves estudiants i graduats universitaris. Hi haurà control d'assistència. Les  places són limitades. La inscripció i no assistència sense previ avís perjudica els teus companys i podrà comportar la teva exclusió en futures activitats. Tingues-ho en compte, gràcies.

info_icon

Tel.: +(34) 93 542 24 29