Vés enrere Seminari: "Control del gasto público y enjuiciamiento de la responsabilidad contable en la Unión Europea" (04.05.23)

Grup de Recerca en Dret Financer i Tributari

26.04.2023

Presentació: Ana Maria Caballé (Decana de la Facultat de Dret de la Universitat Pompeu Fabra)

Introducció: Ana Belén Macho Pérez (Professora Agregada de Dret Financer i Tributari de la Universitat Pompeu Fabra)

Ester Marco Peñas (Professora Contractada Doctora de Dret Financer i Tributari de la Universitat Autònoma de Madrid)

Ponents: Ana Pérez Tórtola (Magistrada del Tribunal Superior de Justicia de la Com. Valenciana. Ex Vocal del Tribunal de Comptes Espanyol)

Fabrizio Cerioni (Conseller del Tribunal de Comptes d'Itàlia)

Nicolas Groper (Conseller del Tribunal de Comptes de França)

Elena Hernáez Salguero (Consellera del Tribunal de Comptes d'Espanya)

Stephanie Damarey (Professora Agregada de Dret Públic i Vicepresidenta de la Universitat de Lille)

Clausura: Antonia Agulló Agüero (Catedràtica de Dret Financer i Tributari de la Universitat Pompeu Fabra)

Dijous 4 de maig de 2023

Aula 24.522 (Edifici Mercè Rodoreda)

Seguiu-nos a twitter

Cal confirmar assistència prèviament a: [email protected] (aforament limitat)