Vés enrere Seminari del Tax and Public Finance Law Seminar Series: "Competencias y financiación autonómica y local de servicios públicos esenciales" (26.11.18)

Grup de Recerca en Dret Financer i Tributari
21.11.2018

Ponents:

Dra. Antonia Agulló Agüero (Catedràtica de Dret Financer i Tributari -  Universitat Pompeu Fabra)

Dra. Ana Belén Macho Pérez (Professora Agregada de Dret Financer i Tributari – Universitat Pompeu Fabra)

Dra. Mª Carmen Fernández González (Professora Titular de Dret Financer i Tributari –Universitat de les Illes Balears)

Dr. Francisco Antonio Vaquer Ferrer (Professor Contractat Doctor interí de Dret Financer i Tributari – Universitat de les Illes Balears)

Dra. Montserrat Ballarín Espuña (Professora Titular de Dret Financer i Tributari (en serveis especials - Universitat Pompeu Fabra)

Dra. Ester Marco Peñas (Professora Ajudant Doctor de Dret Financer i Tributari – Universitat Autònoma de Madrid)

Dr. Ricardo Jesús Navarro Gómez (Professor Contractat Doctor de Dret Financer i Tributari – Universitat de les Illes Balears)

Dr. Modesto Jesús Fabra Valls (Professor Titular de Dret Financer i Tributari – Universitat Jaume I de Castelló)

Dilluns, 26 de novembre de 2018

16:00 hores

Aula 40.249 (Edifici Roger de Llúria)

Segueix-nos a  twitter