Vés enrere Jornada de les Professions Jurídiques 2021-2022 (23, 25, 26 i 27 de maig)

Jornada de les Professions Jurídiques 2021-2022 (23, 25, 26 i 27 de maig)

Organitzat per la Facultat de Dret i Carreres Professionals UPF
18.05.2022

23, 25, 26 i 27 de maig del 2022

12:30 - 14:30 h.

Presencial (la informació dels espais està als enllaços de les inscripcions) i en línia (Carreres Professionals us farà arribar l'enllaç al Zoom)

Més informació i inscripcions (del 11 -tarda- al 26 de maig a les 11:00 h.):

23 de maig: "Jornada de les professions jurídiques (I): Funció Pública: Autonòmica i Local"

25 de maig: "Jornada de les professions jurídiques (II): Pràctica jurídica privada: Advocacia"

26 de maig: "Jornada de les professions jurídiques (III): Funció Pública: Nacional i Internacional

27 de maig: "Jornada de les professions jurídiques (IV): Networking

IMPORTANTaquesta activitat està adreçada a estudiants del Grau en Dret, Doble Grau en Dret – ECO/ADE, Doble Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció i Dret, estudis simultanis amb Dret (Ciències Polítiques i de l'Administració i Relacions Laborals), Màsters (Màster Avançat en Ciències Jurídiques, Master in European and Global Law i el Màster Universitari en Advocacia) i Doctorat

Si ets estudiant de grau i participes en aquestes activitats podràs sol·licitar el reconeixement de crèdits ECTS al teu expedient. Per poder obtenir el reconeixement d'1 crèdit hauràs d'haver assistit a les 4 activitats.

Segueix-nos a través de twitter