Vés enrere

Cicle de Seminaris Internacionals de Dret Financer i Tributari: "Financiación y sostenibilidad del servicio público de suministro de agua" (06-07.07.21)

29.06.2021

Dimarts, 6 de juliol del 2021

PANEL 1: "Marco jurídico-financiero del servicio público de agua en España y en el Derecho comparado"

Ponents:

Antonia Agulló Agüero (Catedràtica de Dret Financer i Tributari de la UPF)

Ana Belén Macho (Professora Agregada de Dret Financer i Tributari de la UPF)

Antonio Embid Irujo (Catedràtic de Dret Administratiu de la Universidad

de Zaragoza)

Ismael Jiménez Compaired (Catedràtic de Dret Financer i Tributari

de la Universidad de Zaragoza)

Carlo Iannello (Professor Titular de Dret Públic de la Università degli Studi della Campania "Luigi Vanvitelli")

Marcela Andino (Professora de la Universidad de Mendoza - Universidad Nacional de Cuyo, Argentina)

Julia Ortega (Professora de Dret Administratiu a la Universidad Autónoma de Madrid i Subdirectora de "Estudios e Investigación del Centro de Estudios Políticos y Constitucionales")

Dimecres, 7 de juliol del 2021

PANEL 2: "Quiénes pagan y qué se paga por el servicio público de agua"

Ponents:

Ester Marco Peñas (Professora Contractada Doctora de la Universidad Autónoma de Madrid)

César Martínez (Professor Contractat Doctor de la Universidad Autónoma de Madrid)

Ignasi Puig Ventosa (Doctor en Ciències Ambientals, Coordinador de projectes de la Fundación ENT)

Aimée Figueroa Neri (Investigadora del Centro Universitario de Ciencias Económico-Administrativas, Universidad de Guadalajara, México)

Programa (properament el publicarem)

Formulari d'inscripció

16:00 - 18:00 h. aproximadament

En línia (enllaç) i presencialment a la Sala de Graus Albert Calsamiglia (40.035. Edifici de Roger de Llúria. Campus Ciutadella)

Seguiu-nos a twitter

Multimèdia