Vés enrere 14/06/22: Inauguració de l'exposició “Univers Jordi Cano”

14/06/22: Inauguració de l'exposició “Univers Jordi Cano”

08.06.2022

14 de juny del 2022

Inscripció - Requereix inscripció prèvia

Espai expositiu Galeria-Àrea Tallers del campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra (Roc Boronat, 138. Barcelona)

Mònika Jiménez-Morales, directora del grau en Publicitat i Relacions Públiques, i Jordi Balló, director del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, es complauen a convidar-vos a la inauguració de l’exposició “Univers Jordi Cano”.

Prendran part en l’acte Oriol Amat, rector de la Universitat Pompeu Fabra; Glòria Picazo, comissària de l’exposició, i Beatriu Malaret, professora i esposa de Jordi Cano.

L’exposició “Univers Jordi Cano” és fruit de la col·laboració entre l’ACVIC Centre d’Arts Contemporànies i el grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UPF. Es podrà visitar fins al 22 de juliol del 2022.