Vés enrere Premis Extraordinaris del Programa de Doctorat en Comunicació

Premis Extraordinaris del Programa de Doctorat en Comunicació

01.07.2020

S'han atorgat els Premis Extraordinaris del programa de Doctorat en Comunicació que es detallen a continuació:

• XII Premi Extraordinari de Doctorat per a la doctora Ana Fernández Aballí Altamirano amb el títol de la tesi Comunicación y epistemología freireana: micro-mundos posibles en docencia, cooperación, activismo y medios llegida el dia 5 de febrer de 2016, sota la direcció de Matilde Obradors.
  • XIII Premi Extraordinari de Doctorat per al doctor Xavier Ramon Vegas, amb el títol de la tesi Sports journalism ethics and quality of information: the coverage of the London 2012 Olympics in the British, American and Spanish press llegida el dia 20 de maig del 2016, sota la direcció de Salvador Alsius.

El Comitè de l'Escola de Doctorat de la Universitat Pompeu Fabra va emetre els acords el passat 17 de juny de 2020, atorgant-los el XII i XIII Premi Extraordinari de Doctorat, a proposta del tribunal de selecció extern designat per la CAD.