Vés enrere MINIPUT 2019. La 25a edició se celebrarà el 30 de novembre al CCCB

MINIPUT 2019. La 25a edició se celebrarà el 30 de novembre al CCCB

Mostra de Televisió de Qualitat de Barcelona des de 1994
29.11.2019

El MINIPUT posa a l’abast de tots els professionals, estudiants, professors, investigadors i interessats en la televisió programes arriscats, innovadors i de servei públic de les televisions d’arreu del món amb una selecció del millor que s’ha pogut veure en l’última edició de l’INPUT (International Public Television Screening Conference); i oferint, d’altra banda, un tast dels programes o temes més destacats de les cadenes locals i autonòmiques, així com d’aquells projectes audiovisuals que utilitzen Internet com a mitjà de difusió.

La mostra tornarà a celebrar-se al Teatre del CCCB en una jornada maratoniana (de 10.00 a 21.00 hores) el dissabte 30 de novembre del 2019. Barcelona serà, de nou, l’únic escenari del nostre país on es presenten programes i es faciliten debats i trobades entre professionals i estudiosos de la televisió pública de qualitat d’arreu del món.

El MINIPUT, en el seu inici va estar organitzat pel Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i Televisió de Catalunya arrel de la creació i ubicació de l’Arxiu INPUT a la Universitat Pompeu Fabra l’any 1994.

Actualment el MINIPUT està organitzat conjuntament pel Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Televisió de Catalunya (TVC), betevé, el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), betevé, la Universitat Ramon Llull (URL), el Tecnocampus de Mataró i el CCCB. També compta amb la col·laboració de la Universitat de Girona, de la Universitat de Lleida, de la Universitat Rovira i Virgili i Catalunya Film Festivals. En d’altres ocasions edicions han col·laborat la XTVL, la UOC, l’ESCAC, TVE i Mediapro, a part de diferents ambaixades.

Recordeu que per assistir al MINIPUT 2019 és recomanable que empleneu i envieu la inscripció gratuïta que trobareu a www.miniput.cat.