Vés enrere Ojos Negros arriba als cinemes

Ojos Negros arriba als cinemes

19.07.2019

El divendres 19 de juliol s’estrena als cinemes el llargmetratge Ojos Negros, dirigit per les alumni Marta Lallana i Ivet Castelo amb la col·laboració d'Iván Alarcón i Sandra García, també alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.

Produïda per Nanouk Films i distribuïda per Filmin, Ojos Negros va néixer d’un Treball de Fi de Grau de Comunicació Audiovisual tutoritzat per Gonzalo de Lucas i Jonás Trueba, així com per Javier Rebollo i Clara Roquet en el context del conveni UPF-Fundació SGAE. Al mateix temps, el projecte va ser seleccionat al Pitching Universitat-Indústria del Clúster de l’Audiovisual de Catalunya.

En el seu recorregut per festivals de cinema, Ojos Negros ha guanyat la Biznaga de Plata 2019 a Millor Pel·lícula del Festival de Cine de Màlaga, i ha estat la pel·lícula d’apertura del Món Filmat, així com format part de les seccions competitives i oficials del Buenos Aires Festival Internacional de Cine (BAFICI), el Festival de Cine D'Autor de Barcelona (D’A), l’Atlàntida Film Festival, el Festival Internacional Buñuel Calanda i el Cerdanya Film Festival.

A partir del divendres 19 de juliol, els cinemes on es podrà veure Ojos Negros son:

• Cines Verdi Park (Barcelona)
  • Cines Renoir Princesa (Madrid)
  • Cinema Truffaut (Girona)
  • Espai Funatic (Lleida)
  • Cines Groucho (Santander)
  • Cines Numax (Santiago de Compostela)
  • Cines Albéniz (Málaga)

Visualitza el tràiler