Vés enrere #iatis2021 | IATIS 7th International Conference "The Cultural Ecology of Translation"

09.12.2020

.IATIS 7th International Conference

Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Catalunya, Spain

14 – 17 September 2021

The Cultural Ecology of Translation

L'Associació Internacional d'Estudis Interculturals i de la Traducció (IATIS) es complau a anunciar la celebració del seu setè congrés del 14 al 17 septiembre 2021 a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona. El setè Congrés IATIS convida a la participació amb el tema "L'ecologia cultural de la traducció" des de qualsevol especialitat de la traducció i la interpretació, així com de la recerca interdisciplinària.

Període d'inscripció:

• 15 gener 2021: Apertura d'inscripcions.
  • 30 maig 2021: Tancament d'incsripcions anticipades.
  • 30 juny 2021: Tancament d'inscripcions per a ponents.

Inscriu-te aquí

Comitè organitzador:

Presidit per Patrick Zabalbeascoa, UPF

María Aguilar, UPF

Mario Bisiada, Lecturer, UPF

Julie Boéri, HBKU, presidenta de IATIS International Conferences Committee

Jenny Brumme, UPF

Montserrat Cunillera, UPF

Marta Marfany, UPF

Luis Pegenaute, UPF

Dídac Pujol, UPF

La Universitat Pompeu Fabra està totalment compromesa amb la promoció de la recerca en els àmbits de les ciències i les humanitats amb la finalitat de millorar el nostre planeta. El manifest oficial expressa la voluntat de la Universitat de "promoure una acció transversal, multidisciplinària i interdisciplinària en el camp del Benestar Planetari amb la finalitat de proporcionar a la institució una visió compromesa amb els grans reptes de la societat global al segle XXI".

Visita la pàgina web del congrés: https://www.iatis.org/index.php/7th-conference-barcelona-2021

E-mail de contacte: [email protected]