Vés enrere Seminari en línia: "Investigación Criminológica en prisiones. Seminario de clausura del proyecto EmpiriC” (11.12.20)

Grup de Recerca en Criminologia i Sistema Penal

23.11.2020

Ponents:

Elena Larrauri (UPF)

Tom Daems (Leuven Institute of Criminology)

Libardo Ariza (Universidad de los Andes)

José Cid (UAB)

Laura Negredo (Subdirectora General adjunta de “Medio Abierto y de Penas y Medidas alternativas”)

Carles Soler (Subdirector General de Programes de Rehabilitació i Sanitat – Generalitat de Catalunya)

Integrantes de la Red EmpiriC: Esther Fernández, Fernando Miró, Anabel Cerezo, José Luís de la Cuesta, Ana Pérez, José Cid y Elena Larrauri.

Divendres, 11 de desembre de 2020

16:00 – 18:30 hores

Enllaç al webinar

És necessari confirmar assistència a l’email [email protected] (a excepció dels membres del Grup de Recerca en Criminologia i de la Red EmpiriC)