Vés enrere La primera Xarxa d'Excel•lència criminològica espanyola arriba a la seva fi (DER2017-90552-REDT)

Finalitza el projecte "Desenvolupament d'un model criminològic i empíric de la política criminal"

02.03.2021

Des de juliol de 2018, el Grup de Recerca en Criminologia i Sistema Penal (Universitat Pompeu Fabra) liderava la Xarxa d'Excel·lència, amb el projecte "Desenvolupament d'un model criminològic i empíric de la política criminal (EMPIRIC)". La investigadora principal era l’ Elena Larrauri.

Els altres grups d'investigació participants van ser el Centre per a l'Estudi i la Prevenció de la Delinqüència (CRIMINA, Universitat Miguel Hernández), l'Institut Andalús Interuniversitari de Criminologia (Universitat de Màlaga), el Grup d'Investigació en Ciències Criminals (Universitat del País Basc ), el Grup de Recerca en Desistiment del Delicte i Polítiques de Reinserció (Universitat Autònoma de Barcelona) i el Centre de Recerca en Criminologia (Universitat de Castella - la Manxa).

L'ajut concedit pel Ministeri de Ciència i Innovació va permetre unir els esforços dels diferents grups de recerca capdavanters en l'àmbit de la criminologia per contribuir a la millora de la política criminal espanyola i participar en la transferència d'aquest coneixement a la societat.

L'informe final de el projecte es pot consultar a: https://www.upf.edu/web/empiric/informes