Vés enrere Elena Larrauri participarà a la “XX Universitat d'Estiu d'Estudis de Gènere: Vint anys en peu: feminisme social i feminisme acadèmic” (UiB)

Impartirà la conferència “Una anàlisi feminista del sistema penal, vint anys després”.

08.07.2019

Elena Larrauri impartirà la conferència “Una anàlisi feminista del sistema penal, vint anys després” el dia 10 de juliol en el marc de la “XX Universitat d'Estiu d'Estudis de Gènere: Vint anys en peu: feminisme social i feminisme acadèmic” organitzada per la Universitat de les Illes Balears. La conferència tindrà lloc a les 12.15 en el Centri Flassaders, c/ de la Ferreria, 10, Palma.