Vés enrere 13/06/2019: International Seminar "Collateral Consequences and Recidivism in the Digital Age"

El seminari tindrà lloc el Dijous 13 de Juny de 2019 a la Universitat Pompeu Fabra.
04.05.2019

Al seminari hi participaran:

• Alessandro Corda (Lecturer. Queen’s University Belfast).
  • Clara Cortina (Associate Professor. Department of Political and Social Sciences. UPF).
  • Andrew Henley (Assistant Professor of Criminology. University of Nottingham).
  • David Kirk (Professor of Sociology. University of Oxford and Nuffield College).
  • Sarah Lageson (Assistant Professor. Rutgers School of Criminal Justice).
  • Elena Larrauri (Professor of Criminal Law and Criminology. UPF).
  • Josep Lluís Martí (Associate Professor in Philosophy of Law. UPF).
  • Jorge Rodriguez-Menes (Associate Professor. Department of Political and Social Sciences. UPF).
  • Marti Rovira (Postdoctoral Research Fellow in Sociology and Criminology. University of Oxford).

​Podeu accedir al programa provisional del seminari aquí.

Si voleu assistir al seminari, si us plau, envieu un correu electrònic a: [email protected]