Vés enrere Elena Larrauri participa en la conferència "Symposium on Antony Duff's The Realm of Criminal Law"

11.02.2019

Elena Larrauri ha participat com a ponent conjuntament amb Antony Duff (Stirling University), Sandra Marshall, (Stirling University), Tatiana Hornle (Hümboldt Universität zu Berlin), Gustavo Beade (Universidad de Buenos Aires), Roberto Gargarella (Universidad Torcuato di Tella), Ezequiel Monti (King’s College London), José Luis Martí (UPF), Michelle Dempsey (Vilanova University), Massimo Renzo (King’s College London) i Kimberley Brownlee, (Warwick University). Aquí es pot trobar més informació.