Vés enrere Ja disponible el programa dels actes d'investidura d'Elena Larrauri Pijoan com a Doctor Honoris Causa de la Universidad del País Vasco (EHU)

Els actes  tindran lloc els dies 18 i 19 de maig a Bilbao

25.04.2023

El programa dels actes amb motiu de la concessió del Doctorat Honoris Causa de la Universidad del País Vasco (EHU) a la Professora Elena Larrauri Pijoan es troba ja disponible. El primer acte consistirà en un seminari internacional en què criminòlegs de prestigi a nivell nacional i internacional conversaran amb la premiada sobre els principals temes en què ha treballat al llarg de la seva dilatada carrera acadèmica. La jornada està organitzada per la Cátedra UNESCO de Derechos Humanos y Poderes Públicos de la UPV-EHU y se celebrará el 18 de mayo, en Bilbao, a la sala Baroja del BIZKAIA ARETOA. Per inscriure's, només cal enviar un correu indicant el vostre interès i aportant les vostres dades a la següent adreça: [email protected] . La cerimònia tindrà lloc l'endemà.

Per veure el programa del actes d'investidura clica aquí.