Vés enrere Ja celebrada la investidura d'Elena Larrauri Pijoan com a Doctor Honoris Causa de la Universidad del País Vasco (EHU)

Els actes van tenir lloc els dies 18 i 19 de maig a Bilbao

23.05.2023

Després de la jornada estimulant del dia 18 de maig organitzada per la Cátedra UNESCO de Derechos Humanos y Poderes Públicos de la UPV-EHU, el dia 19 va tenir lloc una emocionant cerimònia d'investidura, en la qual Elena Larrauri no només va repassar la seva trajectòria investigadora sinó que va aprofitar per agrair als mentors i companys que han format part de la mateixa.

Per a més detalls sobre els actes d'investidura clica aquí.

Des del Grup de Recerca en Criminologia i Sistema Penal ens agradaria transmetre la nostra enhorabona a Elena Larrauri, i expressar l´enorme felicitat i orgull que suposa per al Grup aquesta investidura.