Vés enrere Puig Junoy, Jaume

PUIG JUNOY, JAUME

Professor Titular del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, Investigador Principal del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES).

Les seves principals línies de recerca inclouen l'economia de la salut, l'economia del sector públic, la gestió sanitària i l'avaluació econòmica.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials amb premi extraordinari (1983) per la Universitat Autònoma de Barcelona i Doctor en Economia (1991) per la mateixa universitat.  Ha estat director del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES) el 2010 i el 2011 i co-director del 2006 al 2010. Va ser president de l'Agència d'Informació, Avaluació i Qualitat en Salut (AIAQS) entre els anys 2010 i 2011. Des del 2013 és Director del Màster en Economia de la Salut i del Medicament (MESOL) (IDEC-UPF) i del International Master on Health Economics and Pharmacoeconomics (MESIOL) (IDEC-UPF).

Dades de contacte:
Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES)
Departament d'Economia i Empresa
Despatx 20.272.  Edifici Jaume I (Campus de la Ciutadella)
Ramon Trias Fargas, 25-27

Telèfon: (+34) 93 542 16 65