Vés enrere Ortún Rubio, Vicente

ORTÚN RUBIO, VICENTE

Professor Emèrit, en servei actiu, i ex-Degà del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), investigador principal del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES) i vocal del Consell de Govern del CRES, centre que ell mateix va co-fundar juntament amb Guillem López Casasnovas. Premi a la transferència de coneixement. Membre de les Juntes de Govern de l’Hospital del Mar i de la UPF. Membre del Advisory Board d'EUTOPIA European University Alliance.

MBA ESADE, Research Assistant i MSc Purdue University, estudis de doctorat en Salut Pública i Fulbright Scholar a Johns Hopkins, Doctor en Economia per la UB, i Visiting Scholar al Departament d'Economia del Massachusetts Institute of Technology, MIT.

Experiència en consultoria a Arthur Andersen &Co, analista financer a Geseco-Banco Urquijo i diferents responsabilitats de gestió a l'Hospital de Sant Pau. Cap de Gabinet Tècnic de la Generalitat de Catalunya, sotsdirector del Ministeri de Sanitat, i consultor professional autònom d'organismes internacionals de diferents països fins a la seva incorporació com a professor de la UPF en el seu moment inaugural l'any 1990.

Expresident de la Societat Espanyola de Salut Pública i Administració Sanitària (SESPAS), expresident de l'Associació d'Economia de la Salut (AES), exsecretari de l'Associació Europea de Salut Pública, membre meritori de CAMFiC, Medalla Josep Trueta al Mèrit Sanitari, acadèmic de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya i Membre d'Honor de l'Associació d'Economia de la Salut.

Dades de contacte
Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES)
Departament d'Economia i Empresa
Despatx 20.291. Edifici Jaume I (campus de la Ciutadella)