Vés enrere Jimenez Martín, Sergi

JIMENEZ MARTÍN, SERGI

Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i Investigador Principal del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES).

Les seves línies de recerca inclouen la microeconomia (dades de panell i models de selecció de mostres), l'economia laboral (Seguretat Social i jubilació) i l'economia de la salut (dependència i polítiques farmacèutiques).

És llicenciat en Ciències Econòmiques (1987) per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Anàlisi Econòmica (1989) per la mateixa universitat. Doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat Pompeu Fabra des de l'any 1994. És consultor extern del Banc Mundial, director de la Barcelona Microeconometrics Summer School (BMiSS; Barcelona SGE), director de la Càtedra La Caixa-FEDEA d'Economia de la Salut i Hàbits de Vida, investigador associat de FEDEA (Fundación de Estudios de Economía Aplicada), Editor Associat de Empirical Economics i investigador associat de HEDG (Universitat de York).

Dades de contacte:
Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES)
Departament d'Economia i Empresa
Despatx 20.280.  Edifici Jaume I (campus de la Ciutadella)
Ramon Trias Fargas, 25-27

Telèfon: (+34) 93 542 16 67