Vés enrere García Altés, Anna

GARCÍA ALTÉS, ANNA

És economista, doctora en Medicina i Cirurgia, màster en Salut Pública, i MSc Health Policy and Management per Harvard University. Treballa a l’Àrea del Mapa Sanitari, Sociosanitari, de Salut Pública i Recerca al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Actualment és la presidenta de l'Asociación de Economía de la Salud.

Ha treballat previament a l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), l’Agència de Salut Pública de Barcelona, al King's College London; London School of Economics, al Departament de Salut de la ciutat de Nova York i com a consultora pel Banc Mundial. És la Presidenta de l’Associació d’Economia de la Salut i vicepresidenta del Expert Panel on Effective Ways of Investing in Health.

Té expertesa en avaluació econòmica i en econometria aplicada, i ha liderat i coordinat equips de recerca. Els seus interessos es centren l’avaluació econòmica, l’avaluació de polítiques públiques i la contribució dels serveis sanitaris en la salut de la població, temes en els que ha publicat gairebé un centenar d’articles indexats.

E-mail: agarciaaltes@gencat.cat