Presentació Presentació

El Departament de Comunicació aplega els professors i investigadors dedicats a aquesta àrea de coneixement.

Imparteix docència principalment a:

L'activitat investigadora s'articula a partir de sis grups de recerca: CASCinemaDigiDocGrup de Recerca en Periodisme (GRP)Grup de recerca en comunicació científica i UNICA, i inclou la participació en diversos projectes i convenis de recerca.

El Departament de Comunicació i la Facultat de Comunicació estan situats al campus de la Comunicació - Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra, inaugurat l'any 2009, que permet una docència i una recerca de la màxima qualitat gràcies a unes modernes instal·lacions. El campus de la Comunicació - Poblenou es troba al districte del [email protected], un barri en expansió destinat a aplegar les empreses i institucions capdavanteres en tecnologia i comunicació de la ciutat de Barcelona.

On som?

Edifici Roc Boronat (campus del Poblenou)
Roc Boronat, 138

(+34) 93 542 20 00 (centraleta)