Vés enrere Més de 14.000 futurs estudiants participen a les activitats de promoció dels graus de la UPF

Enguany, a causa de la Covid-19, a les activitats presencials per donar a conèixer els estudis que ofereix la UPF als estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior s’hi ha sumat sessions informatives en línia, videotrucades personals a través d’Skype i la nova web Connecta’t i informa’t.

03.06.2020

Més de 14.000 estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà han participat a les activitats de promoció dels graus de la UPF, que tenen l’objectiu de donar a conèixer els estudis que ofereix la Universitat i les seves característiques diferencials. Enguany, a banda de les activitats presencials que s’organitzen habitualment, la Universitat s’ha adaptat per poder estar a prop dels futurs estudiants durant el confinament causat per la Covid-19 i ha impulsat activitats en línia i una nova web informativa.

Abans del confinament, l’equip de Promoció de la UPF va realitzar 113 visites a centres de secundària, on hi van participar 6.660 estudiants. També, 19 centres i un total de 1.208 estudiants van visitar la Universitat i es van fer tres Jornades de Portes Obertes, on 1.654 alumnes van poder venir a conèixer la UPF en primera persona. A més, la Universitat va estar present en més de 20 fires d’ensenyament, on es va informar i atendre 2.5000 futurs estudiants.

L'equip de Promoció de la UPF va visitar 113 centres de secundària, 19 centres van venir a la Universitat i 1.654 futurs estudiants van participar a les Jornades de Portes Obertes de la UPF

A partir del confinament, les activitats de promoció es van adaptar a la nova situació i es van renovar perquè es poguessin fer sense sortir de casa. Per una banda, es van posar en marxa les sessions informatives en línia de tots els graus, on hi van participar 2.058 futurs estudiants. Van tenir lloc entre el 18 i el 22 de maig i diversos professors de la UPF van informar sobre els programes dels graus i van resoldre dubtes.

Per altra banda, es van posar en marxa les videotrucades a través d’Skype. Membres de l’equip de Promoció de la Universitat van trucar personalment a 155 futurs alumnes, que ho van sol·licitar prèviament a través d’un formulari, i van resoldre els seus dubtes.

Ambdues possibilitats es poden trobar a la nova web Connecta’t i informa’t que es va crear per ajudar-los a informar-se bé a partir d’un tracte personalitzat. Des de la seva posada en marxa, a mitjans d’abril, ha rebut més de 15.000 visites als diferents recursos que ofereix, com ara vídeos on professors i estudiants explicaven les característiques de cada titulació conversant amb membres de l’àmbit de promoció.

Més recursos per apropar la UPF als futurs estudiants

A banda de les diferents activitats de promoció, la UPF ofereix diversos recursos per mantenir informats i resoldre dubtes als futurs estudiants. Per una banda, L’Hora del Pati, un butlletí electrònic mensual que inclou informació i recursos d’interès adreçat a estudiants de secundària, batxillerat, cicles formatius, professors i mares i pares.

Per l’altra, el blog Universitari per fi!, on estudiants dels diferents graus de la UPF comparteixen la seva experiència a la Universitat i amb els seus estudis, per ajudar els futurs estudiants a decidir quin grau escollir.

El butlletí L'Hora del Pati, el blog Universitari per fi! i el simulador de notes de tall són alguns dels recursos per a estudiants de secundària que ofereix la UPF

Finalment, la UPF va posar en marxa un simulador de notes de tall que, a partir de la mitjana de l’expedient de batxillerat o cicle formatiu de grau superior i les notes de cadascuna de les proves de la fase general  i específica de la selectivitat, ofereix una nota de tall de caràcter orientatiu. Aquesta eina els permet calcular la nota d’admissió que obtindrien.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació