Vés enrere Alex Krieger Ollé, alumni del grau en Publicitat i Relacions Públiques, guardonat amb el Premi Impacte al Talent Jove

07.11.2022

El Col·legi del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les Relacions Públiques ha reconegut Alex Krieger, alumni de la promoció 2014-2018 del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra, amb el premi Impacte al Talent Jove. El Jurat va destacar la trajectòria i la projecció del guardonat, juntament amb la seva dedicació professional a projectes vinculats a la sostenibilitat. Àlex Krieger és actualment co-fundador i director de l'agència Krieen, especialitzada en comunicació sostenible.