Vés enrere “DEADPAVO” arriba a Los Angeles amb estrena en el TCL Chinese Theatre de Hollywood

El curtmetratge, dirigit per Enric Llonch, Lucía León, Judit Serral i Júlia Gaitano, alumni UPF, va participar del Micheaux Film Festival

01.06.2021

Com a part del Micheaux Film Festival, el curtmetratge “DEADPAVO” es va estrenar al TCL Chinese Theatre de Hollywood, una de les sales de cinema més icòniques de la ciutat, situada al Walk of Fame de Hollywood Boulevard.

El curtmetratge, dirigit per Enric Llonch, Lucía León, Judit Serral i Júlia Gaitano, alumni UPF, va formar part de la categoria “Full of Pride”, que va congregar llargmetratges, curtmetratges i web sèries narrats des d’una perspectiva LGBTQ+, i centrats en temàtiques identitàries i romàntiques.

“DEADPAVO” narra la història d’Anya i Gina, que, després de mesos de parlar a Instagram, comencen a desenvolupar sentiments l’una per l’altra, malgrat que els fantasmes de les relacions prèvies eviten que la relació es consolidi. No obstant, una nit de festa ambdues es troben i han d’afrontar les dificultats de transformar la seva relació virtual al món real.

El curtmetratge, desenvolupat com a Treball Final de Grau en la modalitat de “Direcció de Ficció”  també ha participat a LesGaiCineMad (Madrid), el Festival Mecal (Barcelona), el Menorca Film Festival (Menorca), Mostra Out! (Barcelona), Euroshorts (Varsovia) i el Omladinski Film Festival (Sarajevo).