Vés enrere La International Journal of Iberian Studies dedica un especial doble a "Prensa y Transición Política en la Península Ibérica, coordinat per investigadors del Departament de Comunicació

04.02.2021

La revista indexada International Journal of Iberian Studies (publicada per Intellect, UK) ha publicat un número especial doble dedicat a "Prensa y Transición Política en la Península Ibérica" coordinat per Christopher Tulloch del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i Rita Luis de l’Instituto de Historia Contemporánea de Lisboa. El número consta de 7 articles d’investigadors de la UPF, Universidad Complutense, Universidad Castilla -La Mancha, Universidad Pontificia de Salamanca y la Universidad Nova de Lisboa, tots ells vinculats als projectes PRETRANS i REVTRANS finançats pel MINECO i liderats per Jaume Guillamet.

Pots consultar més detalls sobre aquesta publicació aquí