Vés enrere La UPF premiarà els millors treballs de recerca de batxillerat

La UPF premiarà els millors treballs de recerca de batxillerat

S’hi poden presentar els treballs de recerca finalitzats durant el curs 2020-2021 d’estudiants de segon de batxillerat. Totes les facultats de la Universitat organitzen guardons relacionats amb el seu àmbit acadèmic.

27.01.2021

Com cada any, la Universitat Pompeu Fabra organitza els premis als millors treballs de recerca de batxillerat, una iniciativa que vol reconèixer les millors recerques fetes per futurs estudiants de centres d’ensenyament de Catalunya i en temàtiques molt diverses.

L’objectiu dels guardons és despertar l’interès dels joves cap a la recerca i incentivar la investigació en els diferents àmbits del coneixement. En total, s’organitzen nou premis distribuïts en les diferents facultats. A més a més, n’hi ha tres més organitzats per centres adscrits a la Universitat. Cada un dels guardons té les seves pròpies bases i terminis.

Per participar cal que els treballs de recerca que es presentin al concurs siguin seleccionats per la direcció dels centres d’ensenyament on estudiïn els alumnes, i presentar-los a la temàtica corresponent de la Facultat o dels centres adscrits.

Un cop tancat el termini de presentació de treballs, cada facultat triarà els professors que formaran part del jurat, així com els premis que s’atorgaran. Els diferents actes de lliurament de premis tindran lloc durant el darrer trimestre del curs acadèmic actual.

Els premis, repartits per centres, i els corresponents terminis per presentar els treballs són els següents:

Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida

Facultat d'Economia i Empresa

Facultat de Ciències Polítiques i Socials

Facultat de Comunicació

Facultat de Dret

Facultat d'Humanitats

Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge

Escola d'Enginyeria

Centres docents adscrits

Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF)

TecnoCampus