Vés enrere L'equip Blue for Them recapta fons per la investigació de la diabetis

L'equip Blue for Them recapta fons per la investigació de la diabetis

L’equip d’estudiants Blue For Them de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra ha donat 236 € a la Fundació per la Diabetis Novo Nordisk.
15.12.2020

L’equip d’estudiants Blue For Them de la Universitat Pompeu Fabra ha donat 236€ a la Fundació per la Diabetis Novo Nordisk. Els diners es van poder recollir gràcies a les aportacions dels 61 participants a l’esdeveniment virtual celebrat el cap de setmana del 14 i 15 de novembre, coincidint amb el Dia Mundial de la Diabetis.

Els assistents van poder assistir a dues activitats diferents amb un preu de 3 € per cada una (o 5 € en cas d’ambdues). El primer dia es va enfocar al món de l’esport, amb una classe de pilates a càrrec de l’Elvira Ràfols (@other_pilatesyoga). El segon dia es va dedicar al món de l’alimentació saludable mitjançant un taller d’esmorzars dirigit per Yaiza de @mi.mundovegano. En finalitzar cada activitat es va realitzar un sorteig entre els participants. En relació a la masterclass, es va sortejar un conjunt d’esport femení donat per la marca Believe Athletics. Pel que fa al taller de cuina, es va sortejar un lot d’aliments valorat en 40 euros facilitat per supermercats Veritas.

El projecte es centra en la diabetis tipus 2 ja que és la més comuna entre la població adulta. L’objectiu principal és conscienciar sobre la seva prevenció i recaptar fons per a la investigació de la malaltia. Per aquest motiu, es va organitzar un esdeveniment enfocat a les dues principals maneres de prevenir l’aparició de la diabetis: l’activitat física i l’alimentació saludable.

Blue For Them està format per la Maria Aguado, l’Anna Ayguasanosa, la Noelia Garrido, l’Anna Jiménez i la Raquel Martín, cinc estudiants de tercer curs de Publicitat i Relacions Públiques. En motiu de l’assignatura de Communication and Events Management, van decidir dur a terme aquesta iniciativa, aportant el seu granet de sorra a la causa.

Més informació:

Web: https://blueforthem.wixsite.com/misitio