Vés enrere 20/11/20: Seminari “Autòpsia d’un relat periodístic”

20/11/20: Seminari “Autòpsia d’un relat periodístic”

Aquest divendres dia 20 de novembre, el grup de recerca POLCOM i el grup d’estudiants Col·lectiU coorganitzen el seminari “Autòpsia d’un relat periodístic”, dedicat a l’anàlisi del discurs de 18 diaris durant la setmana de la sentència del procés.

18.11.2020

“Autòpsia d’un relat periodístic” és el projecte de treball de fi de màster del grup Col·lectiu, format per cinc alumnes del Màster en Teoria i Pràctica de Documental Creatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seminari, que serà en format virtual, començarà amb la presentació del projecte i el seu webdoc interactiu. Tot seguit, hi haurà temps per dubtes i preguntes. Després, es visualitzarà el documental del projecte. Finalment, hi haurà un debat entre els i les participants i assistents.

El seminari és obert a tota la comunitat d’estudiants de màster, doctorat i PDI.

Com a introducció al seminari, es pot visitar la pàgina web. També, es pot visualitzar el documental del projecte.

divendres 20 de novembre del 2020

10.00 h - 11.30 h