Vés enrere 02/12/20: Lliçó inaugural del Màster Universitari en Estudis Internacionals sobre Mitjans, Poder i Diversitat a càrrec de Catia Faria

Curs acadèmic 2020-2021
17.11.2020

Metafeminism: An examination of five common pitfalls of feminist discourse a càrrec de Catia Faria, filòsofa i activista

(i) What is feminism? (ii) What is feminism for? (iii) How should feminism be done? I don’t have a definite answer. Yet, in this talk I will identify what I see as 5 common pitfalls (traps) we easily fall prey of in feminist discourse and argue that by overcoming them, whatever our views on (i) and (ii), with regards to (iii) some paths are clearly better than others.

2 de desembre del 2020

18.30 h

Inscripció - Uns dies abans de la lliçó, rebreu un missatge amb l'enllaç per seguir-la en línia.

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Catia Faria és investigadora postdoctoral de la Fundació per la Ciència i la Tecnologia de la Universitat de Minho (Portugal). Va obtenir el seu doctorat en filosofia moral a la Universitat Pompeu Fabra amb una tesi sobre el problema del patiment dels animals que viuen a la natura i la intervenció en ella. És professora d’Ètica i sostenibilitat a la mateixa universitat.

Treballa en ètica normativa i aplicada, en particular en com es relacionen ambdues amb respecte a la consideració dels animals no humans.