Vés enrere Mor Pau Parés, alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF

Mor Pau Parés, alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF

10.11.2020

Lamentem la notícia de la mort, als 24 anys, de Pau Parés i Soler, alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF, que va estudiar amb nosaltres entre el 2014 i el 2018.

Els professors i professores que va tenir al llarg de la carrera recordem amb afecte el seu pas per la Universitat, on va desenvolupar l’itinerari de Direcció i Realització. El seu Treball de Fi de Grau, el pilot de sèrie Arrels, explicava el conflicte entre dos germans en un entorn rural en desaparició, mostrant un interès per portar els imaginaris de la ficció més enllà de l’àmbit urbà.

En aquests moments difícils volem traslladar, en nom de tot el professorat del Grau i de la Facultat de Comunicació, així com del personal d'administració i serveis, el nostre condol als seus familiars i amics.