Vés enrere ACTIVITAT SUSPESA - Abril - maig 2020: Curs Masters of Photography (Fotografia pràctica intensiva)

12.03.2020

La fotografia és una eina fonamental en publicitat. El coneixement fotogràfic ens permet transmetre infinitat de missatges i conèixer aquest llenguatge en profunditat és essencial en el món laboral.

L'objectiu del curs és aprendre a llegir i analitzar els diferents aspectes tècnics i artístics d'una imatge posant especial interès en la il·luminació i la direcció artística. Aprendrem a valorar aquests elements en profunditat a través d'exercicis pràctics. Per saber llegir i valorar una fotografia, la millor manera és aprendre a construir-la. El curs se centra especialment en la creació d'un projecte fotogràfic de temàtica lliure i personal de l'alumne.

El curs s'adreça a tota la comunitat universitària de la Universitat Pompeu Fabra, especialment als estudiants de 3r i 4t del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra i també a totes aquelles persones interessades en la fotografia. La superació d'aquest curs implicarà l'obtenció d'1 ECTS.

Inscriu-t'hi