Vés enrere Alex Krieger, graduat de Publicitat i Relacions Públiques a la UPF el 2018, finalista al Cannes Lions International Festival de creativitat

L’antic alumne de la Universitat ha estat reconegut en aquests guardons d’àmbit internacional pel seu treball en una campanya per conscienciar dels riscos dels efectes de l’alcohol en la conducció

28.06.2019

Alex Krieger, alumni de la Universitat Pompeu Fabra, ha estat finalista a la categoria de ‘Premsa i Publicacions’ al Cannes Lions International Festival of Creativity, un dels festivals més importants en comunicació creativa i publicitària d’àmbit internacional, per la campanya Drunk Ads. L’exalumne de la UPF, graduat el 2018, va treballar en aquest projecte per a l’empresa Budweiser en els tres mesos que va estar a DAVID Miami, el hub creatiu del grup empresarial Ogilvy. La gala d’entrega de premis va tenir lloc el passat 17 de juny al Palau de Festivals i Congressos de Cannes.

La campanya Drunk Ads, per la qual ha estat reconegut Alex Krieger, consisteix en una sèrie d’anuncis gràfics que interactuen amb el mitjà de premsa per conscienciar sobre el consum d’alcohol i la conducció. Tots ells van ser publicats entre el 26 d’abril i el 7 de juny a les capçaleres de premsa estatunidenques Columbus Dispatch, Houston Chronicle, Dallas Morning News i San Francisco Chronicle.

Alex Krieger, després d’aquesta experiència exitosa que descriu com “un somni fet realitat”, ha tornat a Barcelona per dirigir l’agència Krieen Sustainable Communication en la qual porta treballant des del 2014 conjuntament amb el seu pare Jürgen Krieger.

A continuació podeu veure els anuncis que van formar part de la campanya Drunk Ads, finalista a la categoria de ‘Premsa i Publicacions’ al Cannes Lions International Festival of Creativity.