Vés enrere 20/05/19: Jornada EduMòbil + EduXperience

20.05.2019

Jornada EduMòbil +EduXperience

Mòbils sí, mòbils no.

El debat sobre l'us dels mòbils i els recursos digitals a l'aula

Data: dilluns 20 de maig del 2019

Horari: de 12.00 a 18.00 h

Lloc: sala 51.100 - edifici La Nau - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

La primera part (EduMòbil), amb un format de taules de debat, presenta els resultats del projecte "Competencias mediáticas de la ciudadanía en medios digitales emergentes en entornos universitarios" (EDU2015-64015-C3-2-R), finançat per el Ministeri d'Economia i Competitivitat, amb l'objectiu de debatre l'estat actual del paper dels dispositius mòbils en l'entorn educatiu, especialment universitari i de nivell secundària.

La segona part de l'esdeveniment (EDUxperience), serà una jornada d'educació secundària on joves i adults actius i innovadors que aprenen i ensenyen utilitzant els mitjans i la tecnologia compartiran amb l'auditori les seves diverses experiències d'èxit, amb un format de xerrades dinàmiques.

Adreçat a:

• Docents i responsables o coordinadors de la innovació docent de secundària i universitat
  • Estudiants d'educació
  • Professionals interessats en l'educació mediàtica
  • Professionals que treballen amb joves

Aquesta activitat és gratuïta però cal inscriure-s'hi prèviament.