Vés enrere 09/04/19: Vine a la preestrena d’ “Oh My Goig! La sèrie”, la ficció sobre la sexualitat per a joves

Transmissió en streaming
08.04.2019

La ficció “Oh My Goig! La sèrie” sobre la sexualitat per a joves estrena nova temporada al Campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra el pròxim 9 d’abril a les 18.00 h.

Produïda per betevé i la productora audiovisual Camille Zonca, “Oh My Goig!” ha estat pionera en tractar en la televisió pública l’educació sexual per a joves i adolescents. Combinant la ficció, contingut pedagògic i debat entre joves, el programa ha servit com arecurs educatiu a les famílies i escoles per informar, sensibilitzar i apoderar als adolescents sobre la sexualitat davant la manca d’informació i educació amb què molts cops es troben. Pel seu tractament de la sexualitat des d’una perspectiva feminista i des de la diversitat sexual i de cossos, i per la seva tasca en la denúncia de situacions de vulneració de drets sexuals i reproductius, al programa de betevé se li va concedir el 2017 el Premi de l’Observatori contra l’Homofòbia.

En la seva nova temporada, la sèrie juvenil no només se centrarà en temàtiques relacionades amb la salut afectiva i sexual - com el masclisme quotidià, el ciberassetjament, la plumofòbia dins del col·lectiu homosexual o la virginitat - sinó que també abordarà altres problemes reals com la precarietat laboral, el racisme i la recerca de pis a la ciutat. El programa comptarà també amb la gravació del procés creatiu amb el "Comitè de Joves Assessores", un grup divers de joves i adolescents que ha analitzat, comentat i debatut els guions en la fase prèvia de preproducció amb l'objectiu de corregir, millorar i reflectir una major identificació en les trames dels personatges a partir de les seves vivències personals.Tots aquests ingredients fan d'"Oh My Goig!" una sèrie amb valors feta amb i per a joves que busca construir referents positius a través de l’entreteniment.

L’entrada a la preestrena és lliure fins a completar l’aforament de la sala.

17.45 h - Accés a la sala.

18.00 h - Presentació de la sèrie amb Sergi Vicente, director de betevé, Josep Rocafort, director de Continguts i Art de betevé, i Aïda Torrent, directora d’“Oh My Goig! La sèrie”

18.10 h - Projecció del primer episodi.

18.45 h - Col·loqui amb la directora, Alfredo Cohen, director del col·lectiu de comunicació deelParlante, i els protagonistes de la sèrie.

19.10 h - Torn de preguntes

19.15 h - Finalització de l’acte

Auditori del Campus del Poblenou de la Unuiversitat Pompeu Fabra
Planta -2, accés des de la plaça.
Carrer de Roc Boronat, 138 08018 Barcelona

beteve.cat/oh-my-goig/

instagram.com/ohmygoig

facebook.com/OhMyGoig